Aktiviteter / Babysalmesang

Babysalmesang

Farup, Ribe og omegn

Babysalmesangen er et samarbejde mellem Ribes sogne samt Farup, Kalvslund, Obbekær og Seem .For yderligere info se kirkernes hjemmesider og evt. facebook-opslag.

I babysalmesangen fokuseres der på de små børns evne til at sanse gennem sang og musik, rytme og bevægelse. Der leges og synges og danses til gamle og nye salmer og sange. Der lyttes til musik, babyerne gynges i tæpper, vi laver rytmer - alt imens vi udnytter kirkerummet og dets muligheder.

Det er absolut ingen forudsætning, at man selv har ”sangstemme” . For det lille barn er mors og fars stemme altid den smukkeste! Og det vigtigste er at få en god og anderledes oplevelse med sit barn. Sang og musik er med til at stimulere børns kreative udvikling – også på babystadiet. Gennem babysalmesangen får børnene desuden fra de er ganske små kristendommen med sig gennem oplevelse og indlevelse.

Babysalmesangen tilbydes forår og efterår med et forløb af 8 gange, hvor børn og forældre mødes en formiddag, ca. 45 min., hvorefter der er mulighed for en kop kaffe.

• Det er gratis at deltage.
  • Der er plads til max 15 deltagere.
  • Tilmelding evt nødvendig.
  • Medbring tæppe til barnet at ligge på.
  • Babysalmesangen ledes af indtil videre af Elin Hjuler.

Lene Nielsen | CVR: Farup Kirkevej 18  | Tlf.: 21741883